Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju omtalat om att t.ex. röd är en färg som är big NO-NO på fuxarAlla färger, jag skulle rekommendera den färgen du personligen tycker är snyggast.
Det beror på vilken nyans fuxen har.Det är ju omtalat om att t.ex. röd är en färg som är big NO-NO på fuxar
Ursäkta mig men bilderna här är från min hästs försäljnings-annons.Jag gissar vilt här, men en snabb bildsökning på google ger att du knappast är den som äger upphovsrätten till bilden du använder.
Ursäkta mig men bilderna här är från min hästs försäljnings-annons.
Ja, några google-bilder är det inte.Och du har tillåtelse att använda dem?
Jo, mitt sto har ju en koppar-nyans så antar att jag får förhålla mig till "neutrala och jordnära" färger som champagne, beige osv.Det beror på vilken nyans fuxen har.
Jag har tex en mörkfux och han kan ha i princip alla färger för han är mörk medans en fux som är mera orange i färgen så kan det skära sig lite med vissa färger.
Ja, några google-bilder är det inte.
Upphovsrätten är en lagstiftning som handlar om vems om får använda bilder. Det innebär att man måste ha tagit bilderna själv, eller ha uttrycklig tillåtelse att använda dem (från den som äger rättigheterna till bilderna). Ett sätt är att köpa bilderna.
Jag frågar dig därför om du har tillåtelse att använda bilderna. Att du äger hästen innebär inte att bilderna är dina att publicera.
Jo tack jag vet vad upphovsrätten innebär, därför svarade jag redan tidigare att jag har rätt till att använda bilderna!
Nej, du svarade inte. Men nu har jag ditt svar.
Jo, mitt sto har ju en koppar-nyans så antar att jag får förhålla mig till "neutrala och jordnära" färger som champagne, beige osv.
Tack för ditt svar! har du någon bild/länk på hurudan färg du menar med riktig grön, menar du gräs-grön eller moss-grön?En riktig grön blir också snyggt, samt djupa bruna. Även mörkblått är snyggt.
Enligt mig
Tack för ditt svar! har du någon bild/länk på hurudan färg du menar med riktig grön, menar du gräs-grön eller moss-grön?
Jag vet en som har en fux som är supersnygg i rött, vet ej varför det skulle vara "no-no". Har bara hört om att rosa inte passar, men vet ändå en som hade rosa och det såg snyggt ut, därför jag säger kör på den färgen du själv tycker om. Tror det kommer bli kalas.Det är ju omtalat om att t.ex. röd är en färg som är big NO-NO på fuxar