Vilken färg till brun häst?

Kaki

Trådstartare
Jag vill köpa ett till tävlingsschabrak men vet inte vilka färger som passar/inte passar till bruna hästar. Han är en vallack men jag är suger på vinröd... Tror ni det skulle fungera? :) Marinblått känns för vanligt, men grönt kanske?

En bild på honom:
38980abcb3be48b8301e650070ef08cb_640_480.jpg

Sv: Vilken färg till brun häst?

Jag vill köpa ett till tävlingsschabrak men vet inte vilka färger som passar/inte passar till bruna hästar. Han är en vallack men jag är suger på vinröd... Tror ni det skulle fungera? :) Marinblått känns för vanligt, men grönt kanske?

En bild på honom:
38980abcb3be48b8301e650070ef08cb_640_480.jpg

Själv så tkr jag mest om marinblått, men eftersom du tkr det känns för vanligt så tkr jag du skall ta mörkgrönt.:)

Okej :) Då får de bli mörkgrönt! Ska nog försöka hitta en grön kavaj då också som är i samma färg :love:

nejnej! inte grön kavaj!vill du ha ngt annurlunda så ta en med kritsträck eller nå..

Till min bruna (dock mkt mer mörkbrun än din häst) har jag brunt schabrak + brun kritsträcksrandig med ljus beiga(stavning?) ränder på min kavaj. Matchande luva också. SKitsnyggt!

Men har du svart sadel och träns då? För jag kör med svart läder iom att det känns stilrent och matchar hans man och svans. Kan man ändå ha brunt som "färg"?

brunt schabrak e jättesnyggt på bruna hästar! har jag till mina :) grått kanske?

Jag har marinblått till min bruna, :)

har cokså marinblått , oftast .. men kör även med grått .. riktigt snyggt faktiskt RG har ett jätte snygg kombination för bruna .. Jag har även typ gråblått med ljusblå fläta o passpoal det är riktigt snyggt faktiskt , Kör på det du tkr själv .. men vill du hitta ngt som sticker ut lite så kolla på equalitylines hemsida .. scapa sports har jätte snygga tkr jag . Har flera stycken av dem !
Lycka till !

Du råkar inte ha en bild på den jättesnygga kombinationen för bruna? :angel: Vill gärna se! :) Men vad är RG för märke?

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: ufot
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 902
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 159
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka