Vilken färg ska jag välja?

Sv: Vilken färg ska jag välja?

Den i mitten tycker jag är snyggast på vovven :)
Den gröna till höger tycker inte jag passar så bra ihop med hundens färger.

Galet söt hund:love::love:

Tack, Sherry är söt det vet jag :devil:

Blå har hon andra därför är jag mer åt grön färg men jag vet inte, kan inte bestämma mig :rofl:

KL
Jag tycker den gröna var :love::love::love: på henne, annars funkar ju alltid svart men lite tråkigare;)

Hon skulle ha en orange :love:
hurtta-sele-2_175997359.jpg

*kl*
Och jag säger att den blåa skär sig på henne:) Den gröna är superfin både som färg i sig och i kombo med hennes färger :love:

Sjalvklart rosa ... Min rottis har sparsele i rosa och flera rosa halsband.:p Rosa ar ursott till 'black and tan'.:D

Rosa går tyvärr inte alls, husse går ut med hundarna då och då och han sa att han går inte ut med henne om hon har rosa :( Jag får nöja mig med grönt :)

Här är 60 i rosa storlek 60

IMG_2391.jpg

IMG_2390.jpg

IMG_2387.jpg

Så söt!!!
Mina hundars husse får stå ut med mycket, här är det rosa koppel och reflexvästar på tiken:D

/LL

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Japp. Det är praktiskt med en enfärgad kull, då kan alla valpköpare få välja namn och trots det spara urvalet till veterinärbesiktningen :)
5 6 7
Svar
126
· Visningar
2 383
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vad gäller när man skall åka över gränsen till Finland/Norge och skall bara stanna några timmar sen åka tillbaka till Sverige? Pass...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka