Vilken färg ska jag välja?

rahl

Trådstartare
En stannar, två ska skickas tillbaka. Vilken ska stanna enligt dig?
578847_475768649101990_1338155109_n.jpg

Sv: Vilken färg ska jag välja?

Hunden till höger var sötast ;) annars gillade jag svart. Den selen såg mer elegant ut iom att man inte ser fodringen så bra.

svarta eller gröna. Gillar den gröna mer i färgen. Men som någon sa så ser den svarta elegantare ut. Men kanske också tråkigare

Hahha jag trodde du menade hundarna och tänkte "men de är ju jättelika, det måste vara hugget som stucket"! Sen såg jag kommentarerna och polletten trillade ned.

Jag själv är mer för gröna, blå har hon andra sele. Men svart ser fint ut också :)

Den till vänster är klart snyggast och diskretast på en mörk hund.

Men det är väl inte samma sele, eller hur?
Remmarna ser ut att vara smalare än på de två andra.

Jag skulle nog ändå välja den.

Den till vänster är klart snyggast och diskretast på en mörk hund.

Men det är väl inte samma sele, eller hur?
Remmarna ser ut att vara smalare än på de två andra.

Jag skulle nog ändå välja den.
Det precis samma storlek och samma sele :)

Dock vill jag ha lite färg inte tråkiga mörka även om hon ser fint i svarta :devil:

Skär? på vilket sätt? :)

Blå har hon redan av annat märke därför jag är med åt gröna

IMG_1042.jpg

IMG_0161.jpg

Den blå, men det tycker jag nog för att det är den som ser ut att sitta bäst på bilden (jag gissar dock att alla tre är samma märke och storlek). Men den blå ser fin ut. Annars skulle jag ha valt den gröna.

Den blå, men det tycker jag nog för att det är den som ser ut att sitta bäst på bilden (jag gissar dock att alla tre är samma märke och storlek). Men den blå ser fin ut. Annars skulle jag ha valt den gröna.
Ja precis samma märke, samma storlek det bara att jag tog på henne sele och fotade utan att rätta till det :) sen tröttande hon på att bli fotograferad :devil:

Jag vill tacka er alla för era val! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Japp. Det är praktiskt med en enfärgad kull, då kan alla valpköpare få välja namn och trots det spara urvalet till veterinärbesiktningen :)
5 6 7
Svar
126
· Visningar
2 383
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vad gäller när man skall åka över gränsen till Finland/Norge och skall bara stanna några timmar sen åka tillbaka till Sverige? Pass...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka