vilken färg passar på skimmel

cowgirl81

Trådstartare
ja ska köpa mig en islandshäst nu, en skimmel och ja undrar vilken färg som kan bli snyggast på hästen träns å sadel ä svarta,

Sv: vilken färg passar på skimmel

ja ska köpa mig en islandshäst nu, en skimmel och ja undrar vilken färg som kan bli snyggast på hästen träns å sadel ä svarta,

Har du redan sadel men ingen häst? Eller fattar jag fel nu? Om så är fallet, är sadeln inprovad för hästen?
Fö tycker jag att mörkare blå nyanser är snyggt på skimmel.

hej sadel ä följer med hästen och den är inpassad, ja blått ä väldigt fint, har funderat på de men kan va skojj me andra färger oxå

Vinrött är jätte snyggt på skimmlar! Tycker att de passar bra i både svart och brun utrustning.

mm de va snyggt, den hästen ja ska köpa är nästan vit, och helt underbar, :) tror marinblått kan bli väldigt snyggt på henne oxå.

Om du gillar lila är det väldigt snyggt på en skimmel.

hehe ja tål de flesta färger. grön, lila rosa, neon med mer, :) men valacken ja hadde skämdes nog när han fick rosa träns på sig,

Skimmel+Brunt=:love:

Är det schabrak så är det snyggt med brunaktigt schabrak el. ljusare blått med brun/guld passpoal.

Jag tycker ju att svart träns och sadel är snyggast på skimlar, när det gäller schabrak/vojlock kan du nog ha blått som är snyggast.
Men min mamma hade en lila vojlock till sin förra skimmel.

Jag har en (vit) skimmel. Han är jättesnygg i brunt, ljusblått, svart, grått, sand m.fl. Och han är jättesöt i rött, lila, knallblått, neongrönt etc. Med andra ord klär han i de allra flesta färger, en väldigt bra färg på det sättet när de väl är rena :rofl:

hehe jo ja funderar på att skaffa neongrönt me reflex till svartskäcken ja eventuellt ska köpa, kanske cerise me reflex till skimmel, bra å synas på vintern men under sommarn blir de mer vanliga färger detta är mest träns å brösta ja kommer skaffa me reflex matrial, så bra å kunna kombinera själv, :) annars blir de skritttäcke i reflex, synd man inte kan kombinera sina egna schabrak eller vojlockar oxå :)

De flesta kalla färger passar tycker jag. Nästan alla grundfärger finns i kalla varianter.
Jordfärger tycker jag passar illa.

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Utrustning Hade ut en sadelutprovare som provade ut en ny sadel som hon tyckte låg bra på min häst. Hon hjälpte mig att beställa sadeln å nu ca 1...
2
Svar
27
· Visningar
2 271
Senast: Tossa90
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 758
Senast: fio
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka