Vilken färg på papper?

LLS

Trådstartare
Hej ni hästkloka!
Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag vilken färg på papper som denna lilla kommer få om jag registrerar honom i SWB.

Han är efter en SWB-hingst och undan en KWPN. Hur tolkar jag deras förklaringar och allt vad som hör därtill? Någon som är mer kunnig än mig och vill dela med sig?

Hej ni hästkloka!
Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag vilken färg på papper som denna lilla kommer få om jag registrerar honom i SWB.

Han är efter en SWB-hingst och undan en KWPN. Hur tolkar jag deras förklaringar och allt vad som hör därtill? Någon som är mer kunnig än mig och vill dela med sig?
Du får gröna papper.

Hej ni hästkloka!

Det beror på om hingsten är visad och godkänd. Kan också spela in vilken stambok inom KWPN stoet tillhör. Är hon tilläggsregistrerad i SWB kan du se på registreringsnumret om hennes stam är godkänd.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 308
Senast: Migo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 243
Senast: alazzi
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 351
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka