Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att måla om huset. Lutar åt dessa två nyanser. Persikotonat eller milt grön. Vad tycker ni?Visa bifogad fil 55584
Får ni byta färg? Grannen härute på landet fick inte bygglov för gult. De har däremot fått måla i hidiös orange nyans.
Instämmer!Jag säger samma som @tornblomma , av de du visar är nuvarande klart snyggast.
Det verkar gå mode i att måla om till grått. På vissa hus kan det funka helt ok. Men att måla ett sådant här hus grått nej det förstår jag inte. Har en inte så långt härifrån som målat ett stort fint hus, fantastiska fönster från gult till grått. Det är inte alls samma känsla med det huset längreAv dessa två absolut persikofärgat!
Inte grått bara! Så tråkig färg på ett trähus!
Detta är väl datorgenererade färgprover? På bilderna är de inte särskilt vackra tycker jag, men de kan se helt annorlunda ut i verkligheten så om du gillar dem - provmåla och se hur de känns. Har ni någon lokal färgbutik som kan hjälpa er i valet? Vår lokala butik har register över hus som är målade med färg köpt hos dem så om man är intresserad av en specifik nyans kan de tipsa om var man kan se hus som har den färgen.Dags att måla om huset. Lutar åt dessa två nyanser. Persikotonat eller milt grön. Vad tycker ni?Visa bifogad fil 55584
Som fotnot är namnen som nämns, grön jord och engelskt rött, namn på pigment och räknas höra till jordfärgerna.Grönt är fint, men kanske mer åt denna nyans som fortfarande är grön men lite mjukare för ögat