Vilken färg får Kajsa...

gadriel

Trådstartare
...när hon blir stor?

Ni som kan kattfärger...är lite nyfiken på hur Kajsa komemr se ut när hon blir större. Ändras färgerna från att de är kattungar som det gör på föl eller blir det precis samma färg som nu?
Var en som sa att ränderna komemr fram mer när de blir äldre..är det så?

Om färgen ändras ngt är det någon som i så fall kan visa en bild på en vuxen katt med samam färg? Hade varit roligt att se :)

Så här ser Kajsa ut 3 veckor gammal (mamman är sköldpadd och pappan okänd):

misse4.jpg

misse1.jpg

Sv: Vilken färg får Kajsa...

Hon kommer behålla sin färg, det är bara några få färger som ändras med åldern.
Vilken färg det är går inte att säga utan att se sidan på henne. Hon är antingen bruntabby, brunspotted eller bruntigré med vitt. Vad syns på sidan.

Denna tråd beskriver bra på skillnaderna
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=662873

Senast ändrad:
Sv: Vilken färg får Kajsa...

Tack!

Hon ser ganska smårandig ut men det var så himla svårt att se för hon var så himla liten när jag tittade på henne och ganska rufsig päls. Syns kanske mer nästa gång jag hälsar på henne :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama