Vilken fantastisk hund!

T

TurboDevil

Trillade över den här videon på nätet. Vilken koll hon har på jycken eller snarare vilken koll jycken har på henne=)

Nog för att min hund lyssnar men den här!
Hoppas det funkar så ni ser filmen nu!
http://www.youtube.com/watch?v=C4YA0fWdwOs&feature=related

Ni får väl kopiera länken för jag får det inte att funka på annat sätt tyvärr=(

Sv: Vilken fantastisk hund!

Vad bra=) då lyckades jag då för en gångs skull hehe

Det skulle vara kul att veta på ett ungefär, hur många timmar det ligger bakom ett sådant ekipage.

Bara en svag gissning : MÅNGA :D

har inte hunden ett el halsband på sig? eller vad är det för dosa hon bär på, och vad är det för halsband hunden har uppe vid öronen?

Eller är det jag som ser i syne?

Jisses!!!!

Kolla vad hunden har om halsen. Ett litet elhalsband har han....

Kolla vad den dåren gör med andra hundar då, elar dom jävlar i filmer som både finns youtube o andra ställen.

*kl*

Tjena... Det där missade jag. Jag såg dosan i handen och undrade vad det var först.

Nu fattar jag varför hunden beter sig som den gör. :crazy:

Jo det skulle jag göra men ta bort det o visa samma hund så får man se om samma lydnad har gått in som dom lärt den med elen.

Vad tråkigt, jag som blev så glad över att se filmen, och så har den stackarn ett elhalsband.. besvikelse...

*lån*

Om det är "amazing" att ha en hund som fungerar bra även med störningar runt omkring sig, så finns det mååååånga hundar som klarar av det utan att ha blivit elade till lydnad, så jag har svårt att se det fantastiska i det hela?.?

Fast de som äger har nog andra kriterier än jag om vad som är "amazing" och inte :cool:

Lite hemskt med el dosa, men över till det fantastiska?

Visst hunden var duktig ingen tvivel, men å andra sidan kan man bara åka på bruks SM i svergie och kika så har vi minst lika duktiga hundar här! =)

Oj det missade jag helt!

Ja jag blev också glad av att se filmen men nu blev det ju bara plask pannkaka!

Var det ju som redan sagt inte lika fantastiskt längre!

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 548
Senast: Tuggben
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 986
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 813
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka