Vilken fälg till Dalavagn??

P

Peno

Jag letar efter begagnade vinterdäck till min Dalavagn (verkar helt omöjlig). Vet någon vilken fälg som passar Dalavagnen? Jag har en 96:a. Har hört ryktas om att Mercafälgar ska funka...

Sv: Vilken fälg till Dalavagn??

Jag hade problem att hitta fälgar till min Böckmann, en av de fälgvarianter som finns till Mercedes passade. Jag kollade på fälgarna till mina sommardäck, det är en hel del mått som måste passa. Men skriv av vad som står och fråga där de säljer nya eller begagnade däck, vilket du nu ska ha, så kan de tipsa dig.
Vad jag har hört så är det Mercedsfälgar till c-klassen som verkar passa på de flesta transporter.

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
493
Senast: Windy
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
387
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
14
· Visningar
1 308
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Jag skulle verkligen få till något pass styrketräning varje vecka, men vet inte hur jag sak få till det. Jag har fått ont i ryggen och...
2
Svar
36
· Visningar
1 614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat