Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BMW har ju ofta (alltid?) bakhjulsdrift. Inte helt rätt att titta på om du nu är ute efter något med fyrhjulsdrift. Den enda audi med fyrhjulsdrift jag kört (en A6 med stark motor) kändes väldigt stadig och bra, lätt att köra fort i Meen nu när den börjar bli lite äldre så verkar den ha enormt många olika, dyra fel som måste åtgärdas på verkstad.Lite uppdatering, var och tittade i en bilaffär idag, bara för att kolla läget och fråga massor med frågor så jag vet mer Tiguanen går bort, som ni säger, väldigt litet bagageutrymme. Jag kommer leta vidare efter en kombi, och det lutar åt storleken bmw 3-serien, audi a4, passat. Det är ju vanliga bilar ute på vägarna, så att hitta en vettig sådan ska jag nog kunna göra
BMW har ju ofta (alltid?) bakhjulsdrift. Inte helt rätt att titta på om du nu är ute efter något med fyrhjulsdrift. Den enda audi med fyrhjulsdrift jag kört (en A6 med stark motor) kändes väldigt stadig och bra, lätt att köra fort i Meen nu när den börjar bli lite äldre så verkar den ha enormt många olika, dyra fel som måste åtgärdas på verkstad.
Det känns lite som att bilen är så fullproppad med teknik att när en sak väl strular, då går allt fel. På så sätt är det ju bättre med en bil som har färre tekniska saker inbyggt, det är färre saker som kan gå sönder och när något väl går sönder så är det ofta lättare att åtgärda. Min första lilla fjantbil var underbar på det sättet. En mycket enkel bil, men extremt pålitlig och snäll, klarade vad som helst kändes det som (förutom en eventuell krock, då hade den nog blivit totalmosad direkt...).