Vilken är den bästa...?

Sv: Vilken är den bästa...?

Har precis skaffat en Nexus 4 och är asnöjd. Gillar att jag kan bestämma själv vad jag vill ha för skrot på den, inte en massa trams redan installerat när man köper telefonen.

Annars kommer snart, hoppas jag, en, hoppas jag, riktigt bra sak! En smartfån man kan byta ut delar på allteftersom de blir "för gamla"! Tror det var Motorola som nappade på det, så nu håller vi tummarna att det går bra och kommer ut på marknaden. Perfekt ju om man kan byta ut minne, processor, vadmannuvill efter behov!

Iphone! :love:

Den är dock beroendeframkallande delux och den blir verkligen en bästa vän! :o;)

Jag har precis skaffat en iPhone 5s och är asnöjd med den, men velade lääänge mellan den och Xperia Z1, och tror faktiskt att Z1 är snäppet vassare. Allt beror ju på vad man söker, men då jag är expert på att tappa telefoner så valde jag iPhone som man kan köpa pansarskal till (finns inte lika mycket att välja på till Z1).

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 724
Senast: cambodia
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Vilket är det mest prisvärda/ bästa kylande linimentet på marknaden? Eller är de lika varandra?😊 Jag skulle vilja ha ett kylande...
Svar
2
· Visningar
273
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Är på jakt efter den bästa budgetappen! Någon som har ett tips? Det är okej om den kostar lite, så länge den är värd det.
Svar
5
· Visningar
475
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur