Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
oki fin häst!
ras? hehe du är som jag då alltså.
har en häst som måste få tänka mycket också så trail verkar funka bäst för oss. Och han tycker det är lika kul som jag
Zorro är ett 25-årigt halvblod som är pigg som attan och ÄLSKAR att tävla men helst Reining och Barral Race Han vann Y reiningen och kom trea i B Reiningen på Greva i lördags med min medryttare. Jag och Zorro vann B Trailen och kom trea i AA Trail på samma tävling
Han är en riktig kompis som ställer upp i alla väder men kan hetsa upp sig lite på tävling då det är roligare att galoppera och visa upp sig för publiken istället för att gå igen om gridar
oki hehe.
Grattis till placeringarna!
Hehe låter som Herman, är roligast när det går i full kareta.
Hur gjorde du när du började träna honom i western?
Jag tycker att det är kul att rida trail men hästen fungerar inte alls på tävling. Ett år startade jag ett antal gånger eftersom jag hoppades att det skulle lossna. Hemma på träning kan det gå riktigt bra men sen fick hästen spel varje gång som vi var på en ny plats.
Jättekul du Det ÄR jobbigt med en sån stor häst i Trail men senast var det inga hinder som var för låga men grinden sitter ju alltid på gränsen för långt ner. Sen är han ju så stor i stegen också så galoppbommar ligger lite tätt ibland.
Men det med regnjackan VAR ojust.
Vart var det? Och vad hände med regnjackan??
På riksmästarskapen hade de en hink med som skulle lyftas över hästens rygg från ena sidan till den andra så jag skulle bra mycket hellre ta en regnjacka med fröken skvättalätt......
Det får väl bli en mindre häst för dig i framtiden då.....
Hästnyheter
Hennes häst visar tydligt att den inte trivs med att ridas på bett. Men Amy Boysen vill börja tävla i dressyr – och då är kravet på bett...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.