Vilka vinner Lag SM???

M

Madde71

CK brukar ju gilla att tippa segrare, så nu får du klura ut ett tips...
Snart börjar ju besiktningen men man kan väl ana att det kommer bli dessa lag:

Bogesundslandet
Växjö
Rönningens
Filipstad (2 lag?)
Björkvik
Årsta

Jag håller ju på Årsta så klart och tror även de kan bli farliga även om jag själv valt att byta klass ;)

Sv: Vilka vinner Lag SM???

Med lite handikapp i och med min otrooooligt stora erfarenhet av distansritt (;) ) så hejar jag på Rönningen. Dels för att de lär bli den klubb jag representerar 2012 och dels för att jag var hinknisse åt dem på Lag-SM en gång i tiden.

Däremot har jag noll koll på vilka som ingår i lagen. :o Jag får surfa iväg och kolla upp det och se om jag är helt ute och cyklar med mitt val.

Nu vet jag ju inte vilka som kommer att ingå i de olika lagen, men tippar på rönningen eller Filipstad.

Tror nog Filipstad är kapabla att vinna, om dom vill.

Det är ju det svårta med att tippa distans, inte ens 4e del av deltagarna tävlar ju för att vinna...

Tyvärr tror jag att det kan bli svårt att få igenom 3 lag godkända om det är lika varmt i morgon som det varit de senaste dagarna.

Tror nog Filipstad är kapabla att vinna, om dom vill.
De har en nackdel i att de är 6 startande och tanken är att starta 2 lag. De har ju altså ingen marginal för uteslutningar. Frågan är ju också hur mycket man vågar satsa när laget är på bara tre ekipage.
Nu hoppas jag givetvis på att de vinner det vore kul.

Nä, då tar jag bort mitt tips på Filipstad, och tippar nåt av de lag som startar med 4 ekipage.

Jag tror inte nåt lag som bara startar med 3 ekipage vinner.

Kul med lite "vadslagning"

Jag satsar på:

1 Bogesund
2 Rönningen
3 Växjö

MEN. Väljer Filipstad att starta 1 lag så kommer de nog att ta medalj.

/Linnea

Jag tror en del på Bogesundslandet, men håller tummarna lite extra för Filipstad, heja Carro och Agge;)

Jag hoppas det går bra för alla, men man har ju sina favoriter...:p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka