Vilka tävlingar "får" man vara med på?

TeamTanja

Trådstartare
Det är ont om klubbdressyrar på min klubb och jag börjar fundera på om man "får" vara med på lokaltävlingar även om man har en häst som inte kommit så långt i utbildningen än. Vad tycker ni?

Sv: Vilka tävlingar "får" man vara med på?

Det är klart man får börja på lokala även om hästen inte gått någon klubbtävling innan(skulle vara väldigt konstig regel annars) enligt mig. Du har ju 2 val, vänta och utbilda hästen eller starta för att endast ha så kul som möjligt och göra sitt allra bästa. Lycka till!

klart att du får vara med på lokaltävling om du vill det!
lycka till!=)

Klart man får vara med på Lokal om man vill det, konstigt vore det ju annars!!!

Klart man får. Bara man är medveten själv om att hästen inte är färdig, så man inte ger upp pga dåliga resultat i början.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
512
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 073
Senast: Bison
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?