FlipTheFrog
Trådstartare
Vilka täcken finns att köpa med löstagbart foder, förutom Horseware med sitt liner-system?
Bu eller bä om dessa täcken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bucas har ett liknande system.Vilka täcken finns att köpa med löstagbart foder, förutom Horseware med sitt liner-system?
Vilka täcken finns att köpa med löstagbart foder, förutom Horseware med sitt liner-system?
Jag använder visserligen inte liners, ser ingen poäng med att använda liner istället för ett vanligt stalltäcke som även kan användas separat, men mina täcken från Premier Equine är väldigt bra.
Premier equine har också täcken med liner-system. Har dock inte prövat dessa, men är sugen på att göra det.
Tack alla för era svar. Bucas och Premier Equine var lite i dyraste laget tyvärr... Har köpt ett Horseware Amigo + liner till stora hästen (tycker det är så bra att kunna tvätta och hålla insidan fräsch, utan att behöva slita på utsidan) och det är till B-ponnyn jag letar efter något liknande nu. Tyckte bara (fånigt nog) att det var lite tråkigt med marinblått*... Så nu får jag fundera på om det ändå får bli ett HW, eller om vi kör på ett vanligt täcke.
*) = Eller, ni med koll, går det att hitta ngt annat än ett marinblått Amigo Bravo som passar HW liner systemet? Hittade ett svart-turkost Amigo Mio, som ju inte stod på HW:s inte-lista - men det saknade visst i alla fall liner-fästen?!).
Man kan om man bara får tag i rätt ringar sy dit egna fästen.
Jag har Amigo Hero 6 täcken. De har inte fästen för varken liner eller hals. Men det ordnar man enkelt själv, så nu har även mina Hero 6- täcken fästen för både hals och liner
Aha! Tackar för tipset! Vi har ju just köpt ett Amigo Hero-regntäcke till henne på Gekås faktiskt... Vad för sorts ringar har du sytt fast?