Kola och salt caramel är okej men resten av alternativen är ren hädelse. Totalt vedervärdigt och oätligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en omöjlig fråga att svara på. Nedanstående två exempel illustrerar varför.Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är
Det värsta är ändå choklad med salt. Urk!
Viktig fråga det här så startar en omröstning!
Ni får gärna utveckla era svar och t.ex. skriva vad ni gillar minst också.
Skriv om ni kommer på nån mer smak som jag glömt ta med.
För mig skulle det nog faktiskt bli samma svar på båda de frågorna. Löjligt kräsen när det kommer till choklad (absolut inte så att jag är finsmakare, snarare tvärtom ) och om kollegan bara hade äcklig choklad hade jag gått och köpt en god variant (men det är ett ganska osannolikt scenario att en kollega skulle sitta med godis/choklad på kontoret men inte jag…).Det är en omöjlig fråga att svara på. Nedanstående två exempel illustrerar varför.
Du ska ha filmmys med din bff och ni har bestämt att ni ska ha olika smaker av choklad. Vilka köper du helst?
Klockan är halv tre en torsdag och du har ett par timmar kvar på jobbet, småförkyld. Vilka smaker skulle du ta en bit av om kollegan bjöd?
Banan + choklad är ju efterträningengotta på läger. Måste väl få vara OK med lite isostar sportdryck blandad från påse.Älskar apelsinchoklad! Alla i listan är OK utom banan tycker jag.
Har provat praliner med en skvätt ren polsk vodka i. Lite burdus men signifikant upplevelse.Sprit? Whisky och mörk choklad, Rom och mörk choklad, sött rött dessertvin och choklad
This. Applicerbart på all matlagning. Kanske tom livets övergripande sanning. En gripande formulering. 42.smaksatt smet osv.
För mig går det inte att säga att tex apelsinchoklad är god eller äcklig rakt av. . Chokladtillverkare dvs hur god chokladen är och även hur artificiell den tillsatta smaken är gör jättestor skillnad. Att jämföra romerska bågar med chokladdoppade kanderade apelsinskal är lite som att jämföra en skottkärra och en Jaguar. Kan därför inte direkt delta i undersökningen, men om det är bra gjort gillar jag smaksatt choklad! Havssalt, hallon, apelsin, ingefära, mint… De enda smakkombinationer jag verkligen inte uppskattar även om kvaliteten är bra, är päron och banan.
Romerska bågar är jättegott!Romerska bågar
Kanderade apelsinskal