Vilka skydd rekommenderar ni?

Sv: Vilka skydd rekommenderar ni?

Samma här.. Hellre då ha boots som ändå inte skadar att ha på, än att få en elakt balltramp och halt häst.

Sv: Vilka skydd rekommenderar ni?

Jag tycker ni ska börja med ett par helt vanliga strykkappor i fram, och sen kan ni kompletera om det behövs. Speciellt om ni rider utan skydd "till vardags".

Ang, bootsen så har jag aldrig hört att man inte ska hoppa med boots därför att de inte känner när man river. Nej, då har jag heldre fyra fel då en än halt häst som klivit av sig skor elller ballar!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: MML
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30