Vilka ska tävla 1-3 Juni på Johannesberg?

Skulla

Trådstartare
Hej som rubriken lyder, vilka ska vara med?
Själv ska jag starta med min shettis och är redan lite skakig i benen..:crazy:

Tänkte vara lite modigare den här tävlingen och våga hälsa på div buke ekipage :)

Sv: Vilka ska tävla 1-3 Juni på Johannesberg?

hästen ska eventuellt jobba, så då anmälde jag mig inte. nu fick jag reda på att han inte ska jobba, så då kunde man varit med. ska åka den 17 juni till johannesberg istället.

okej...vad är det då?

lokal omg 2. finns ingen propp ens på kuskringen, bara på upplandskuskarna och johannesberg tror jag.
så att eskilstuna ska arrangera trots allt, den banan är jättefin så dit vill jag!

Jahaja. Var du med på omg 1?

Nu är det tävlingsdax:D

Så alla bukefalister som ska till johannesberg, tävlande och åskådare hälsa gärna på mig och lilla mini.
Vi har ett vitt partytält med tillhörande svart ponny så det borde gå att känna igen oss.
Kanske man ska skaffa en bukeflagga:idea:

När är det tävling i Eskilstuna? Carolus som är sugen på tävlingar men inte har några bra att åka och titta på i år...

grattis miamia till segern i msv...

Tack, vi hade en bra helg. Mest nöjd är jag med min nya som startade sin första lättklass. Där vi vann dressyren och var tvåa i koner + maraton, 2a totalt.
Med Macho så känns ju msv dressyrprogramet lite B, tyckte faktiskt lite synd om övriga i min klass då dom inte var i närheten av oss efter dressyren. Men man måste ta chansen att ge hästen en lättare tävling då och då speciellt nu när han gått två internationella på rad.
/M

Det är ju roligt när det går bra i hästens första tävling... Tänkte åkt upp men samtidigt var det lite annat så jag hoppade det... Såg att det gick bra för Lothar också...

Såg förresten repotaget inför tävlingarna som gick på abc...

Skulla kom du till start? och hur gick?
Silver

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 923
Senast: Bowman
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka