Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Farouk skrev:- Med vem?
Xandino RNF89
![]()
- På vem?
Madamén heter Martinique, e. Åstratorps Mirage - Blekkie![]()
- Varför?
Främst för att hon ska få göra något roligt och inte bara gå hemma (vilket hon inte trivs med). Att Xandino sedan är snygg, högre, ädlare i kroppen och förvärver hoppförmåga är bara ett plus![]()
Cut3Leo skrev:Hej alla bukisar! Nu e det snart vår! Alla föl kommer också.
Men nu till frågan:
-Vilka av er ska betäcka i år?
-Med vem?
-På vem?
-varför?
!!!!
maria85 skrev:Mitt sto efter Magini - Ibsen - Biarritz ska betäckas i år och just nu lutar det åt att vi väljer Sandakan till henne. Behöver i första hand en typförbättrare på henne och ingen dressyrhäst jag sett har bättre typ än Sandakan, dessutom hoppas jag att Sandro Hit blodet ska ge avkomman lite mer nerv än vad mitt sto har. Det som känns lite osäkert är att man inte sett några avkommor efter honom än, men med tanke på stammen borde det ju bli bra...
maria85 skrev:Mitt sto efter Magini - Ibsen - Biarritz ska betäckas i år och just nu lutar det åt att vi väljer Sandakan till henne. Behöver i första hand en typförbättrare på henne och ingen dressyrhäst jag sett har bättre typ än Sandakan, dessutom hoppas jag att Sandro Hit blodet ska ge avkomman lite mer nerv än vad mitt sto har. Det som känns lite osäkert är att man inte sett några avkommor efter honom än, men med tanke på stammen borde det ju bli bra...
Cut3Leo skrev:Men nu till frågan:
-Vilka av er ska betäcka i år?
-Med vem?
-På vem?
-varför?