Vilka Senskydd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tysken_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 994
T

Tysken_

Vilka senskydd skulle ni köpa av
HG
eller
Dyon
Och varför?
Både är med läderinsida! Båda paren är lika snygga kan inte bestämma mig. Vilka tror ni är mest bekväma för hästen?

Sv: Vilka Senskydd?

jag skulle köpa de första. vet inte riktigt varför men kanske för att jag tycker att det är lite för mycket spännen på de andra.

de andra skulle jag ta! klart snyggare, och sent tycker jag inte att det ska va kardborre på läderskydd....

HG skydden!!!

Tänk vad jobbigt att spänna alla de där spännena på Dyon skydden när du har bråttom och just har fått reda på att det är 73 strykningar och att du skall in om 2 minuter :eek:

HG skydden sätter man på plats på nolltid! (Har själv sådana)

jag skulle tagit HG skydden.
tycker dom va både snyggare och som alla andra sagt, lättare och går snabbare att spänna!

Dyon! för att dom är snyggare. Kardborren på de första kan ju bli utsliten, visst det är enklare att sätta på med kardborre. men jag antar att du ska ha dom till tävling så vill man vara fin får man lida pin.

Dyon!!!! Klart mycket snyggare! Läderskydd ska inte ha kardborre.. Om dom är så dyra borde dom vara mjuka, och bekväma för hästen.

Jag skulle helt klart valt HG-skydden. Några av mina kompisar har såna, och dom verkar helt suveräna. En har nog haft sina i en sisådär 4-5 år, och dom ser verkligen nya ut fortfarande. Underbart mjuka och snygga :love:

Nej.. Tycker dom är fula :angel:

Vi får se vad det blir.. Har ju redan Dyon fast med fårskinn! Och mitt favoritmärke är HG men mina andra HG skydd vart "stulna" så därför lutar det lite åt HG skydden men det är svårt :crazy:

tycker inga var snygga. möjligtvis i en annan färg.

Dyon- inget snack om saken!! Dom är hur mjuka som helst och kort sagt helt underbara :love:

Liknande trådar

Hästvård Vilket är det mest prisvärda/ bästa kylande linimentet på marknaden? Eller är de lika varandra?😊 Jag skulle vilja ha ett kylande...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: Grazing
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 826
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka