Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka senskydd skulle ni köpa av HG
eller Dyon
Och varför?
Både är med läderinsida! Båda paren är lika snygga kan inte bestämma mig. Vilka tror ni är mest bekväma för hästen?
Tänk vad jobbigt att spänna alla de där spännena på Dyon skydden när du har bråttom och just har fått reda på att det är 73 strykningar och att du skall in om 2 minuter
HG skydden sätter man på plats på nolltid! (Har själv sådana)
Dyon! för att dom är snyggare. Kardborren på de första kan ju bli utsliten, visst det är enklare att sätta på med kardborre. men jag antar att du ska ha dom till tävling så vill man vara fin får man lida pin.
Jag skulle helt klart valt HG-skydden. Några av mina kompisar har såna, och dom verkar helt suveräna. En har nog haft sina i en sisådär 4-5 år, och dom ser verkligen nya ut fortfarande. Underbart mjuka och snygga
Vi får se vad det blir.. Har ju redan Dyon fast med fårskinn! Och mitt favoritmärke är HG men mina andra HG skydd vart "stulna" så därför lutar det lite åt HG skydden men det är svårt