Kanske måste passa på i år nu när han är i avel?Håller med om Riverdance!
Han har lite avkommor födda ifjol så går säkert att få reda på fertiliteten. Så besviken att han inte betäckte förra året när min skulle betäckas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske måste passa på i år nu när han är i avel?Håller med om Riverdance!
Han har lite avkommor födda ifjol så går säkert att få reda på fertiliteten. Så besviken att han inte betäckte förra året när min skulle betäckas
Beräknas föla runt 1a Juli och det var ett väldans krångel att få henne dräktig så törs nog inte chansa att hon tar sig direkt men jag är frestadKanske måste passa på i år nu när han är i avel?
Så sent i säsongen kan du säkert förhandla dig till en bra överenskommelseBeräknas föla runt 1a Juli och det var ett väldans krångel att få henne dräktig så törs nog inte chansa att hon tar sig direkt men jag är frestad
Puh, minns inte men jo jag tror att han funkat ok!Vet du om hon tog sig lätt? Stoet alltså, inte kompisen
Håller med! Hans pappa är ju riktigt tjusig också.Jag vet inte hur dräktigheten ser ut eller om den lämnar stort men Riverdance är i mina ögon väldigt fin, både rör sig trevligt och hoppar trevligt.
Tycker också om Little finnigan