vilka ponnier byter ryttare i år?

Sv: vilka ponnier byter ryttare i år?

Hej! Vet ej om de byter ryttare men de är iaf till salu..

Midnight Dancer
Sprite
chin-chin (byter ryttare, lilla syster)
castor
melmac(har ny ryttare)
hembys karisma
Cherry childs cherroke
Blacky
Vermount(Elin ska rida han själv)
veulunds elegant(har ny ryttare)
Värends sack(har ny ryttare)
triple wizard

kommer inte på fler just nu...

Cherie (min jue)
Malena (lillasyster tar över)
Dale Mistral (såld?)
Pluto Borka (såld?)
Mascot (såld?)
Sir Pugshley (såld?)

Sen är det ju ett antal vars ryttare som blivit för gamla men som jag inte vet är till salu eller inte....

FT_ryttare skrev:
ja.. ni ser frågan. vilka ponnier i eliten (deltagit sm o så) byter ryttare.. ?

Stella (Lag SM) har ja köpt :love:

jaså vem e d som köpt iggi då???
vad händer annars nere i klubbarna runt sandviken ?
vet du vem amaretto e?? o hur går d för han isåfall?

Jag vet inte vad tjejen heter. Ja du här händer det inte så mkt vad jag vet. Alla väntar väl på att HRK ska öppna igen bara. Amaretto är det en tjej som heter Natalie Jårda som har köpt. Tror hon bara har tävlat två ggr. Var med i div 2 finalen i bollnäs.
Hur går det för er då?

mm det var inte triple wizard jag mena utan dale mistral..

sorligt att sälja sin ponny :( ska ju sälja min midnight dancer nu...:(

okiej..iggi e så jävla söt.. :love: jaja.. får väl prata den sofie sen o höra vad det är för nån som har köpt den...

Ja, det är inte roligt. :( Men jag hinner ändå inte nu så det är lika bra... Men visst känns det, har ju haft henne i 4½ år och ridit in henne själv och allt. Du med va?

Edenhof Hurricane och Bombi Bitt?

är HRK fortfarande stängt?????
har väl varit sjukdomd är länge nu ..
trökit när d blir så.
Jo d e natalie somhar amaretto nu. min kompis ägde ju honom förut o ja har ridit honom flera gånger =D
för mej står det stil.. har ju lämnat tebax mejram o har ingen egen häst. för utom ponnierna då.
har köpt ett föl e:cardento ,skimmel *love*
du då?
Kram

usch ja..har du någon mer häst än hon? mm..jag har det..har haft han i 4år och två månader ;) men men..hitta han på en åker med treandra hingstar.. han va galen :angel: hehe.. men hur gammal är du?

Jo de har haft stängt ett tag. trodde att de skulle öppna till jul. Men de håller nog stängt ett tag till för säkerhetsskull. Bra tycker jag.
Kul med ett föl. Men det dröjer väl ett tag innan du kan komma ut på tävlingsbanorna med den. Men du kanske hittar nåt att tävla på:)
Jag har börjat rida en ny ridskolehäst som heter Oralie. Hemskt fin. Men väldigt yr i skallen. Mer i luften än på backen. Men ska ge mig ut och tävla iaf. Måste ju börja nångång. Sedan har man ju börjat hoppa igen:) Jippie.

Till er alla som är på denna tråd: GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
/ Victoria

Hejhej, jag är 18... Jag hittade Cherie på ridskolan där jag red, hon stod där för att ridas in men det fungerade inte så bra... ;)

Nej, jag har ingen mer häst. Väntar ett tag och köper tills jag hittar något jag verkligen vill ha. Just nu vill jag ha varenda häst jag ser. ;) Sen har jag en 5-åring på skolan (går på plönninge) som jag rider så mycket jag hinner och kan för han är lite knäpp och fungerar inte i skolverksamheten.

Kom på två till:

Sunshine Ceasar (Lisa Hjelm hade honom tidigare i höstas i alla fall)
Pascall

okej,jag har två till en stor och enponny till..okej..kul när man gör allt själv tycker jag:..mm..ja just det..

Vem är det du rider på Plönninge?

jag provred Mascotmen nu har jag köpt Stevie .. men han har inte kommit till SM, men gått Nationellt ..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tysklands Ingrid Klimke satsar mot ett sjätte OS i karriären. Tidigare år har hon deltagit i fälttävlan, men nu satsar ryttaren lite...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Emro
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 895
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II