Vilka papper ska in?

L

lamboliten

Tänkte låta en av mina ponnyer börja lite med hoppning. :)
Nu undrar jag vilka papper som behöver skickas in och vart?
Vilka licenser som ska vara lösta osv.
Det är inte jag som ska tävla och tjejen som ska tävla har redan grönt kort, licens osv.
Det är bara vanliga lokala tävlingar han ska delta i.

Sv: Vilka papper ska in?

Ska han bara tävla lokalt så räcker det med vaccinationsintyg och mätintyg. Ska han tävla över lokalt måste han även ha ponnylicens.

All info om hur du skaffar mätintyg och ponnylicens finns på Svenska Ridsportförbundets hemsida.

Sv: Vilka papper ska in?

Okej.. Men han har redan mätintyg och är vaccinerad :)
Ska man inte skicka in något överhuvudtaget då?

Jag håller på med trav annars, och där är det en massa papper som ska skickas både hit och dit :confused:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 304
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar