Vilka papper egentligen?

T

Tiina

ja, vilka papper behöver man ha med på en lokal hopptävling!?
Hade igår med mig vacc. intyget, för alla andra papper är inne för att få pass... Ponnyn är över 8 år, men jag hade inget mätintyg och inget chippapper...
Men en vet. på plats ville kolla chip-märkningen på henne...
Så jag undrar bara vilka papper man ska ha med...

Sv: Vilka papper egentligen?

vacc intyg, mätintyg (på min ponny är chippmärkningen noterad på slutintyget) din licens.
Fick du starta?? Brukar inte vara vet på lokal tävling.......

Jodå, jag fick starta..(som tur va :P)
Nae, det brukar juh inte va det, å en kompis sa att de aldrig kollat sånt på hennes ponny, men jag vet inte...

man måste ha med sig mötintyget på lokal, där ska det stå att ponnyn är chippad. (sånna är reglerna :p) man kan få böter annars !

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
590
Senast: NilHe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka