Vilka kläder har ni på er på distansritter?

Sv: Vilka kläder har ni på er på distansritter?

Geshira skrev:
Fast egentligen...
Jag funderade, om man kommer med en krage typ killarnas i Chippendale och en bolero med ärm - är det godkänd klädsel då? Det är ju både krage och ärm...:p

Ja:idea: det kanske vore en bra ide!!!:rofl: :D

I våran ridklubb (rönningens) har vi precis beställt andasfungtionströjor med tenniskrage och kort ärm. Dessutom har vi loggan på ärmen så att den syns även under nummerlappen. Så alla ni som behöver bra tröjor kan altså köpa en som det står Rönningens kör och ridklubb på, bra va!/ Karin

:rofl: Det skulle se ut det! :rofl: Nog skulle det locka publik... Fast det finns ju maskeradhoppning i Globen så vi kan väl införa maskeraddistans då? :idea: :eek: Kan det dra publik tro..

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska på ridläger denna sommaren. Eller det är iaf som det ser ut nu (Corona). Jag har skrivit en packlista men är inte helt...
Svar
15
· Visningar
1 795
Träning Hej! För några veckor sedan la jag upp en tråd med en väldigt lång packlista inför ett övernattningsläger v.25. Lägret är 4 dagar. Har...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Myrten
·
Tjatter Apropå alla klädtrådar nu :D : Hade lite för mycket tid på tåget hem i eftermiddags och reflekterade; Vad har egentligen...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
13 972
Senast: TygerTyger
·
Ridning Jag ska på ridläger om några veckor och har skrivit en packlista på vad man skulle behöva ha med. Men jag har säkert glömt något. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
8 027
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar