Vilka hästtidningar läser ni?

Sv: Vilka hästtidningar läser ni?

Ridsport och Hippson landar i brevlådan här hemma, plus Häst & Ryttare också såklart, men den orkar jag inte alltid läsa. Sedan brukar jag kolla Ridsports hemsida varje dag och läsa några av bloggarna på Hippson också. Klickar ibland in på Hästmagazinet. Hopphästklubbens tidning Showjumping brukar jag ta på mässor osv när den är gratis, brukar stå mycket intressant i den!

Prenumererar inte på nån tidning just nu men läser travronden ofta då dessa finns på jobbet och eftersom en kompis till mig prenumererar så lånar jag tidningar av henne ibland och läser.

köper lösnummer lite nu och då och då blir det oftast Allt om travsport, Equipage eller Ridsport. Och så ibland slinker det ner en min häst tidning och bara för lite nostalgi och mulle-serier!

Kul att höra att fler vuxna läser min häst! Jag började prenumerera på den för ett år sen och det är en liten mysig höjdpunkt varje gång den kommer i lådan. Blir riktigt snyftig ibland av vissa noveller och serier. Har däremot inte så stor nytta av de småpresenter och posters som man ibland får med, så de tänkte jag samla ihop och hitta nån grannunge som kan få.

KL

Hippson och Hästmagazinet. Dessutom brukar jag även köpa Ridsport Special och har när jag nu påminner mig även en prenumeration på Hurlingham Magazine (hästpolo) men den har jag inte betalat på några år... :D

På nätet är det främst Hippson och eurodressage samt Horse & Hound.

kl

Prenumererar på min häst :) får den som present och enl. henne borde tagit slut i juni men jag får den fortfarande :) Bara att ta emot;) Jag har islandshästmagazinet och en massa gamla penny, wendy och min häst m.m.
På nätet läser jag hippson (fick även ett gratisnummer i brevlådan igår! :D ) och tidningen ridsport

Liknande trådar

Kropp & Själ När ska man göra det egentligen? Vad är depression och vad är normal buckla i livets väg? Jag har så länge jag kommer ihåg alltid...
Svar
13
· Visningar
2 493
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 868
Senast: lewellyn
·
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 369
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama