Vilka GP (dressyr) producenter tillgängliga?

Nej det går inte.

Vet du vad som hänt med honom? Finns han kvar på Viegård och John Byrialsen? Det var ju lite blåsväder där... Jag har själv i många år varit sugen på att betäcka mitt sto med Come back II. Finns det någon avkomma till honom som förvärver sig lika bra med stl, typ, resning och bra gångarter?
 
Kollade på de 7 godkända söner efter Come Back II som är godkända i DV. Ingen av dem har varit verksamma i avel i Danmark på många år.
 
Va synd, han är verkligen väldigt vacker. Han var även med på listan över flest avkommor i förra WCserien. Låg väl 4 eller 6 eller nåt sånt? Har alltid gillar honom. Men som med allt annat... you snooze you loose :-(
 
Försökt sortera upp + lade in KickiHs lista och även Chirlon, Crelido och Dionysos

TAI/AI/N i Sverige

Bocelli (Ichi F.2, Charles)
Chirlon
Dionysos
Dormello
L'Acteur (Bonheur)
Rambo
Warsteiner

TAI från utlandet
Crelido
Johnson (Bretton Woods)
Metall
Negro
Sandro Hit
Sir Donnerhall I

FAI

(Gribaldi) fanns det inget kvar av sista jag kollade, vet du om det finns att köpa utomlands Angel ?
(Bernstein)
Cortez
Don Primero
Don Schufro (end fåtal vet. i DK + speciella krav)
Gauguin de Lully
Lancado (Miata)
Nactus
Romanov (Hönnerups Driver)
Solos Carex

?
Briar
Belissimo M (?)
Calido
Damon Hill
Danone I
De Niro ?
Diamond Hit
Dimaggio
Don Romantic ( Duendecillo P)
Dressage Royal
Florencio I
Indoctro
Jazz
Laureus
Michelangelo
Münchhausen
Rivero II
Silvano
United
Weltman
 

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 336
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 530
Senast: smulan87
·
Avel Hej! Börjar med att be om ursäkt om jag gör några fel då det här är mitt första inlägg :) Har läst många gamla trådar och vet att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 834
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 730
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp