Vilka fölfoder?

wrangler

Trådstartare
Visste inte om jag skulle lägga detta på avel eller foder men mod får flytta om det blev fel.

Jag undrar vilka fölfoder med mjölkprotein det finns på marknaden?
Då menar jag inte rena mjölkpellets utan kraftfoder med mjölkproteiner.

Jag har alltid gett Dodson&Horrells Foal Creep Pellets och tycker det är kanon men det finns ingen ÅF i närheten och ingen som vill ta hem det heller verkar det som :(

Så vad finns det för alternativ till detta som jag kan kolla upp om det finns i närheten?

Sv: Vilka fölfoder?

Är inte säker men tror att Pavo och/eller Dynavena har mjökpellets. Har för mig att jag hittade någon annan leverantör än D&H när jag letade förra året.

Sv: Vilka fölfoder?

Det löste sig. Det fanns mitt framför ögonen på mig :D

Har gett stona Havens Ferto Lac ett par år i rad och det ingår mjölkprotein i Havens fölfoder Opti Grow så jag provar med det!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 476
Senast: Treo
·
Avel Jag försöker följa med i diskussionerna om svensk avel, försöker lära mig av de som kan (de som hållit på länge) med avel. Har förstått...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 915
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama