Vilka färger??

fettso

Trådstartare
Kan man få om man korsar en SvartSilverTabby hona med en BlueSmoke hane??:bow:

Undrar också när raskatter brukar bli könsmogna??

Sv: Vilka färger??

Svart, blått, svartsmoke, blåsmoke, svartsilvertabby och blåsilvertabby. När raskatter blir könsmogna beror på ras och individ. Devon rex-honor och burmahonor tenderar att bli könsmogna väldigt tidigt, så tidigt som vid 4 månaders ålder och hanarna vid 6-7 månaders ålder. Långhåriga raser brukar generellt sägas bli könsmogna senare.

Ok men hur märker jag om hon blir könsmogen??(vill ju inte ha ungar på henne så tidigt)Skriker hon mkt då eller??:confused::crazy:

Det är olika från katt till katt, men de flesta honkatter ropar/vrålar när de löper. De brukar "krypa" på golvet och sätta arslet i vädret och klappar man dem på rumpan under höglöp viker de undan svansen (typ "välkommen in" ;)).

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
675
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
448
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
217
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar