Vilja höjder/klasser innebär SCI?

Sv: Vilja höjder/klasser innebär SCI?

Hehe.
Jag är tydligen inte den enda som inte förstår någonting, alltså? ;)

Jag har lyckats googla mig till att "CSI-W: international show jumping event with a Show Jumping World Cup competition"

Senast ändrad:
Sv: Vilja höjder/klasser innebär SCI?

Det finns olika statusar på internationella tävlingar- 1-5* 5* är den högsta (läs svåraste) nivån. Det finns också CSI L vilket är internationell bara för damer CSI Am vilket är int. amatör tour CSI J etc. en CSI * och ** har ofta 130-140 klasser och en GP på 145 höjder och kombinerat med en CSI YH (unghäst tour) medans en 4 el 5* ofta har 150-160 klasser.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hoppning Hej! Jag har en import från Frankrike och är nyfiken på vilka höjder han har tävlat på i Frankrike (främst hoppning). Jag hittar honom...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: ryujaneiro
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar