Vilekn ryttarlicens behövs??

caradan

Trådstartare
Räcker det med lokal eller måste jag ha för alla tävlingar?? (för att rida en PP???) står bar ai propparna att ryttarlicens krävs!

Sv: Vilekn ryttarlicens behövs??

Om du ska rida en PP så räcker det med lokal licens. Den räcker även till CR och T50.
Är det så att PP hålls en dag då det inte är någon CR eller tävling, så behöver du inte heller ha licens.

Och och så är det överlag på alla tävlingar i distans?

Sist jag tävlade distans var 2003! Så det kan ju ändrat sig en del sedan dess!

Lokal licens räcker för tävlingar upp till 79 km, längre sträckor behövs det annan licens för (senior).

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 529
Senast: Kakis
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka