Sv: Vila i frid...
svarar båda:
Tack så jätte mkt,är verkligen helt förstörd nu,det var inte alls ett avslut och en början på den gamla/nya året som jag hade räknat med
Det "värsta" är att vi själva fick ta bort han....Vi skulle aldrig hinna att åka till bagarmossen/albano med han (det ligger på andra sidan av stan) för avlivning,han var riktigt dålig idag-gör så ont i mig att jag fick se han sådan och att han själv hade det så tungt sina sista timmar i livet...
Han fick alltså en överdos av starka sömnpiller och för "säkerhetsskull" även kvävd-kvävd genom att killen "ströp" han när han hade somnat in...alltså mkt fridfullt/humant ändå-han drog verkligen en suck av lättnad när han somnade in...Han såg så fiiiin och lugn ut när han låg i sin kista sen-såg ut att sova så fint så
jag pallade såklart inte att vara närvarande under det hela,utan gick på långpormenad med jyckarna under tiden och storbölade så högt att folk vände sig om
Men det riktigt Värsta var när jag skulle säga adjö-han låg då på sidan och kunde knappt andas
Jag bokstavligen rusade ut ur huset med hundarna hack i häl när jag såg han,klarade Inte av att se han sådan
Allt gick så "snabbt" liksom...han var ju inte så jävla dålig igår/imorse,det är nog det som gör mest ont i mig-att se han "lida".....
För jag hade ju redan bestämt att avliva han i fredags när han började bli dålig igen (sist så fick han vård och överlevde) och skulle åka in med han när våran vet. klinik öppnat igen på tisdag,trodde aldrig att det skulle vända så snabbt att man inte ens hann åka in akut
Ville ju göra hans sista helg i livet till det bästa någonsin! men ändå så blev det inte riktigt så..blir så ledsen,han var ju trotts allt väldigt speciell och hans dramatiska bortgång gör sååå ont! jag ville ju ge han det bästa mot slutet!!
Ohh vad detta blev långt nu...behövde verkligen få prata av mig lite-känns redan bättre faktiskt..
Detta är ta mig fan det värsta nyår jag varit med om