Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar försöka äta kokta ägg och en liten lchf-macka. Då klarar jag mig till lunchVad äter ni till frukost? Jag har försökt med havregrynsgröt ett tag nu men det faller mig verkligen inte i smaken (om det inte är jordnötssmör på). Jag är en frukostmänniska och skulle helst äta hotellfrukost varje dag så det måste vara något gott samtidigt som jag ju försöker äta nyttigare Och då faller hotell bort
![]()
Yoghurt och flingor. 2 hårda smörgåsar med philadelphiaost eller liknande.Vad äter ni till frukost? Jag har försökt med havregrynsgröt ett tag nu men det faller mig verkligen inte i smaken (om det inte är jordnötssmör på). Jag är en frukostmänniska och skulle helst äta hotellfrukost varje dag så det måste vara något gott samtidigt som jag ju försöker äta nyttigare Och då faller hotell bort
![]()
Jag brukar försöka äta kokta ägg och en liten lchf-macka. Då klarar jag mig till lunch![]()
Yoghurt och flingor. 2 hårda smörgåsar med philadelphiaost eller liknande.
Vanlig naturell 3% Yoghurt och special flingor. Inget sockrat vill jag ha på morgonen.Vad äter du för yoghurt och flingor?
Vad äter ni till frukost? Jag har försökt med havregrynsgröt ett tag nu men det faller mig verkligen inte i smaken (om det inte är jordnötssmör på). Jag är en frukostmänniska och skulle helst äta hotellfrukost varje dag så det måste vara något gott samtidigt som jag ju försöker äta nyttigare Och då faller hotell bort
![]()
Vad äter ni till frukost? Jag har försökt med havregrynsgröt ett tag nu men det faller mig verkligen inte i smaken (om det inte är jordnötssmör på). Jag är en frukostmänniska och skulle helst äta hotellfrukost varje dag så det måste vara något gott samtidigt som jag ju försöker äta nyttigare Och då faller hotell bort
![]()
![]()
Ja, precis! Jag gillar egentligen bara att äta mackor på morgonen, så det blev helt enkelt att baka själv.Är det ett bröd du bakar själv? Kokt ägg gillar jag!
![]()
Just nu äter jag havregrynsgröt men tidigare brukade jag göra bananpannkakorVad äter ni till frukost? Jag har försökt med havregrynsgröt ett tag nu men det faller mig verkligen inte i smaken (om det inte är jordnötssmör på). Jag är en frukostmänniska och skulle helst äta hotellfrukost varje dag så det måste vara något gott samtidigt som jag ju försöker äta nyttigare Och då faller hotell bort
![]()
Jag äter två ägg till frukost @Guldaskig. Jag är dock ingen frukostmänniska. Kvarg och bär kör jag till mellis, men det funkar ju också till frukost
![]()