Vikt på miner blå

K

Kryptonit

Visst väger 1 dl miner blå 80 gr? Mitt minne är ju som det är också :smirk: Är det någon som skulle kunna kolla upp det? Vågen har gått sönder, vet vad som står på inköpslistan snart iaf :angel:

Sv: Vikt på miner blå

Jag vet inte vad 1 dl miner blå väger, eftersom jag fodrar med miner grön ... Miner grön vägde i alla fall 80 gram per dl sist jag kollade.

Aa okej men då borde det ju vara samma..
Ingen annan som använder Miner Blå? ;)

Ja jag vägde när jag började ge honom miner blå och kom fram till att han skulle ha två dl om dagen (stor häst) har för mig att maxgivan var 180/dag. Antingen vägde det 80 el 90, kan kolla imorgon..

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 698
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 976
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 890
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 187
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka