Vikt på Kraffts mineralhinkar

N

Nina83

Hur mkt väger en sådan pelletshink från Krafft med mineraler? Alltså hur mkt mineraler är det i? 2 kg eller mer? Sitter här och försöker räkna ut mineralkostnaden för mina mineraler, har prisuppgiften men inte hur mkt en hink kostar. :(

MVH Nina

Hej
Har för mig att det är 6 kg :confused:i deras hinkar, kan kolla i morgon när jag ska till stallet.
M vH M

Oj! 6 kg! Låter mkt! Hade chansat på 2-3 kg, fast det är ju iof rätt tunga så du kan ha rätt! :)

Tack så mkt!! :) Då blir det ju väldigt billigt! 19.50 i månaden för 30 g och 33 kr i månaden för 50 g.

Liknande trådar

Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 664
Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
629
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
888
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka