Vidriga bilder - kommentar -

true_blue

Trådstartare
Jag har rapporterat tråden med vidriga bilder, hoppas den försvinner snart.

Såg en kommentar - att djuren inte tar skada - Kanske inte fysisk skada. Men om en häst vänjer sig vid att ha sexuell kontakt med en människa.... Inte så kul om den "inviterar" - hingst som bestiger kan vara rätt farlig.

Sv: Vidriga bilder - kommentar -

Jag ville inte ens öppna den men visst blev jag nyfiken på vad det handlade om.
Nu vet jag och är tacksam att jag inte kollade... :crazy:

Mm.. jotack. Jag har också anmält den och hoppas verkligen användaren blir ip-bannad. Hur är man funtad om man lägger ut sådana bilder på ett forum där man VET att det finns barn som går in och läser?

Dessutom så är det precis som du säger - helt livsfarligt.

nej precis, jag blev helt chockad när jag in i tråden och såg sådana bilder som ska gömmas i de mörkaste arkiven och aldrig visas igen, hade jag själv fått sådana bilder skickade till mig så hade jag raderat dem illa kvickt och sagt upp kontakten med personen som skickade dem!

nu har jag missat något, vad är det för bilder :/ ?

Jag anmälde också, :mad: skönt att så många ändå har ögonen med sig och omedelbart anmäler...

Jag med, och blir ytterst nyfiken när ni pratar så;)
Vad handlade det om?

Jag øppnade tyvärr tråden halvmedvetet direkt från "just - nu".
Høll på att kräkas.
Skrev direkt och rapporterade tråden men den hade redan hunnit tas bort när jag var klar och denna tråd dykit opp.

Uchhh... såg också bilderna :( Hur får man bort något sådant från näthinnan??? Bläää... mår illa.

Fruktansvärt med komentaren om att hästen inte far illa av det. Spelar det över huvutaget någon roll??? Sådana saker är så oerhört vidrigt att jag inte kan förstå hur folk kan tända på det! dessutom är det olagligt... åtminstånde i sverige. Och under medeltiden brändes man på bål för samlag (eller liknande) med djur (ett starff som kanske borde återinföras... fast för de som producerar sån här skit :devil: ).

:crazy: nu är jag glad att jag inte visste vad ni pratade om.
glad att jag slapp se det.
men fy!

Åh fy fan:eek:

Sånt är fruktansvärt vidrigt. Finner inga ord för att uttrycka min avsky!

i sverige är det idag tyvärr inte förbjudet att ha sex med djur. får den skador av det så går det in under misshandel som är förbjudet.

Morrr... är du säker på det??? Humm... trode lagen fanns kvar sen medeltiden tidelags lag?! Korkat att ta bort en sådan lag!!! Det borde vara FÖRBJUDET!!!

KL
Tycker att denna tråd var onödig- skapar större intresse bara.

Kl

Vet inte varför...Men det känns som om bukefalos blir besudlat när det läggs in den typen av bilder. Jag är evigt tacksam att jag slapp att se dem! Hästvård är en seriös sida tycker jag!

//millus

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 328
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Rie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 982
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 080
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2