Videoprogram

Rumpnissen

Trådstartare
Jag har gjort en film i Windos Movie Maker, men hur gör jag för att ändra filtyp? Det filtypen går nämligen inte att ladda upp. Vad finns det för andra program jag kan använda?:confused:
 
Sv: Videoprogram

urk. jagh atar windows xp's inbyggda "vara snäll emot dumbommar" funktioner såsom dölj filändelser. iaf. jag kallar dig itne dumbom, men det är irriterande för mig iaf :|, och påslaget för att "det ska se mer vänligt ut".

visa -> mappalternativ -> visa -> klicka ur "dölj filändelser för registrerade filtyper" när du öppnat mappen du har filen i i utforskaren. sen ändrar du till .zip eller .bytuttillwmv eller vad du vill så funakr det.
 
Sv: Videoprogram

Alltså, för att faktiskt dumbom förklara mig själv. Men, var är du? När jag klickar på Visa kommer det inte fram något "mappalternativ". Men, jag ska försöka leta lite. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Wille
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 347
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp