Victory Tilly

Netted

Trådstartare
Måste bara säga att jag såg Victory Tilly här på Kalmar idag, V-75 =) en sådan härlig känsla att se när han vann! Har velat se han i 5 år, och nu äntligen har jag sett honom! Och ännu härligare är det att se att han verkligen lyckats med att komma tillbaka .. en sådan kämpe!! :bow:

Sv: Victory Tilly

Japp, det var magnifikt att se!
Hatten av för Victory Tilly, och för hästens skötare Malin Gustafsson och
tränare Stig H Johansson. :bow:

shit vann han! :eek: hann inte kollar på loppet när han sprang :cry: trodde han inte skulle knipa första

:bow: :bow: :bow: till den hästen! Han är helt otrolig! :love:

Han är världens underbaraste häst!

Hemma på gården är han lika optimistisk varje dag... När han går snabbjobb så vet han att dom två första varven kan han luffsa på men dom två sista spänner han sig till max med spetsade öron o sträckerut, det är få gamlingar som är så lyckliga när dom springer....

Blev så glad igår när jag såg att han vann, och på väg till vinnarcirkeln springer o små stegrar när malin ska ta av käken för att han är så glad o nöjd...

Det finns inte många såna exemplar! Helt underbar att beskåda...

Åh jag såg det! Man såg verkligen hur lycklig och stolt han var över att ha vunnit!:)

Hoppas att han är tillbaka, banorna är inte sig lika utan honom:(

Men, han är vacker som få!:banana:

Den hästen är helt fantastisk! Man blir glad när man ser honom på banan. Blev ju så fint att Stig fick jubilera med sin favorithäst.

1000 gånger... det är helt enastående!:bow:

Jo jag såg det, stog precis vid vinnarcirkeln och tog lite kort .. det var som en dröm att få se honom, (även om han ser väldigt vanlig ut :D) en dröm som blev uppfylld efter 5 år ^^

Han har den rätta viljan. Se bara på elitloppet han sprang !

Netted skrev:
Jo jag såg det, stog precis vid vinnarcirkeln och tog lite kort .. det var som en dröm att få se honom, (även om han ser väldigt vanlig ut :D) en dröm som blev uppfylld efter 5 år ^^

Han har den rätta viljan. Se bara på elitloppet han sprang !

Han ser ut som ett halvblod när han står "naken" i hagen... lite skojj :D

Har sett honom naken på nära håll och inte ser han ut som ett halvblod heller? :eek: Däremot har han ett ordentligt djup i bålen, något många travare saknar.

Zuzzi skrev:
halvblod? nej nej verkligen inte :rofl:
lång och tunn hals med mycket brant och spetsigt kors

http://www.travavl.com/nor-bibl-victorytilly.htm

det är när är påklädd och i action som han är riktigt läcker :d

Hade det inte stått att det var Victor så hade jag sagt att du ljugit:o .. Måste vara mycke gammalt kort på han!

Här är från i sommras... han har hållit d hullet hela hösten fram till nu;)

VictoryTillyup.jpg

VictoryTillyup3.jpg

Senast ändrad av en moderator:

jag kan inte se bilderna!
du kan inte fixa så man kan se dem på ngt sätt? :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: miumiu
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka