Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu hänger inte jag med... "tar på energi till dagen efter"??? Hur menar du? :confused: Jag har ingen skillnad i energi på hästarna om de går ned under 15% dagen innan eller inte... :crazy:

Det viktiga är att de har över 20 när de går och lägger sig.

De kan vara nera på 0 under dagen, det spelar ingen roll.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hade varit fint med samarbete, men jag fick "bara" ihop 142 renar på engelska sidan så jag är tyvärr inte till någon hjälp, får hålla mig till "de vanliga" hästkrakarna. ;)
Men jag får 1 sadel och 1 träns om 16h, så då ska det skickas efter pack om det finns några kvar! :bump:

Ja det var ju synd :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Vid vilken ålder senast kan man använda sig av en Blixt och ändra könet?

Kan man betäcka hästen med sig själv om man ändrar könet?

Dvs. lägga ut betäckning som hingst och sen ändra kön och ta den betäckningen?

:idea:

Känns lite väl att chansa dock, så min fråga kvarstår, någon mer som sent efter en Lustiano och vill samarbetat fram några avkommor?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det viktiga är att de har över 20 när de går och lägger sig.

De kan vara nera på 0 under dagen, det spelar ingen roll.

*puh*
Skönt att höra! Jag blev lite orolig att jag gjort heeelt fel... Ibland lyckas jag få "0%" på hästarna innan jag får upp de till 20% innan läggdags. :devil:

*kl*
Vid vilken ålder senast kan man använda sig av en Blixt och ändra könet?

Kan man betäcka hästen med sig själv om man ändrar könet?

Dvs. lägga ut betäckning som hingst och sen ändra kön och ta den betäckningen?

:idea:

Känns lite väl att chansa dock, så min fråga kvarstår, någon mer som sent efter en Lustiano och vill samarbetat fram några avkommor?

Haha! Det skulle vara intressant och se om det gick! :D En androgyn-howrse så att säga...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*puh*
Skönt att höra! Jag blev lite orolig att jag gjort heeelt fel... Ibland lyckas jag få "0%" på hästarna innan jag får upp de till 20% innan läggdags. :devil:



Haha! Det skulle vara intressant och se om det gick! :D En androgyn-howrse så att säga...

Jag kan ju testa med en annan häst om det inte löser sig :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Förlåt en tiggare, men jag behöver ett äpple till ett mål, kan någon förbarma sig?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

man har tydligen chans att få Snow eller Mist genom Ymnighetshorn, fram till 1:a januari. Kan säga att dem har en otrolig timing att ha allt detta när jag inte ens är hemma, eller har tillgång till att köpa något, buhu. Nåväl, sparar pengar, om inte annat?

fick 20 åldringspoäng från renarna idag, väntar bara på Snow som ska komma på torsdag midnatt. Jag velar lite vad jag ska köpa därefter, Lusitano eller filosofen's sten/poseidon paketet...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Såg nu att du har färdighets-begränsning!
Fölis som söker stallplats ju!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jösses, folk är ju som galna efter Lustianos :crazy:

Jag säljer mitt sto.

Tänkte vara smart och köpa en till, men det slutade med att jag köpte en korsning för 500+pass, som jag sen sålde för 30 000 + 4pass :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Svensk, och jag heter nevinx, men nu hade jag fått ett såg jag :laugh:, tack ändå:bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Jag försöker bestämma mig för vad jag ska lägga mina renar på när de kommer tillbaka med Mist. Har tillräckligt för en Lusitano men är inte så sugen att satsa på en ny ras. Tror ni man kan få något för dem om man säljer?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hej jag söker någon med Enhörningsto i rasen Arab som vill göra ett litet sammarbete. Där vi kan behålla varsin avkomma.

Heter bitte0007 i svenska.
Min enhörningshingst heter Miramis 351.06
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja det är jul helt sjukt med lusitanosarna på engelska sidan, de är uppe i 390 GP redan nu. :crazy:

Jag bestämde mig för att satsa på poseidons pack istället för lusitanos när det visade sig att det krävdes så sjukt många renar för Mist (som i alla fall var rätt kass kan jag tycka...)

Någon som vet om det går att sälja Ocean, annars kan man ju få en hel drös divines som bara är halvkul..?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag sänker gränsen direkt! Förlåt :o Hoppas det inte är försent?

Humlan: Jag väntar på en Lusitano, vet dock inte könet än.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

ang. ängar och grödor - behöver ängarna ha 100% renlighet, eller blir det som bördighet; sämre bördighet ger mindre avkastning?

Har skummat igenom manualen men har inte fått något svar på det där, någon som vet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp