Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var kanske karma!!!! ;)

Fast la nu ut både mamma och bäbis på försäljning.
Mamma på privata och bäbis på auktion. :)

Hade dom bara för målets skull och var dessutom fel ras för mig och dom var inte ens direkt bra för sin ras heller. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Men jag har ju asbra karma! :D

Jag har också en av helt fel ras, men måste väl försöka antar jag...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag skaffade av fel ras, men nu när jag har klarat målet behöver dom inte vara kvar.
Fick mamma såld så nu avbröt jag auktionen och satte in även bäbis på privat. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Tack för alla svar!
Nu letar jag stallplats åt fölis! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Måste bara dela med mig kanske elakt men, lyckades köpa en korsning på privata för 1500 blev lite besviken så lade ut den på auktion och fick då 2000 ^^
känner mig jätteduktig för att jag lyckades tjäna något på den affären
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en på 18kvm med linbädd och kanin ledig om du vill ha. Säg bara vad du heter så reserverar jag.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
jag måste bara råd fråga er, funderar på hur jag ska göra.

alt 1: köpa 10 st växthus och få i pengar för grödor även under höst och vinter.

alt 2: bygga upp flera boxar och få fram ett stort stall.

ge mig tips tack
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

det hade jag ingen aning om, tack. borde läst nogrannare.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Så lite så. Det bästa är att odla som fasen och tjäna pengar innan man bygger ut stallet.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag behöver lite råd här...

Om ca 2 timmar får jag min Lustiano.

Vad ska jag sen skicka efter?
En Lustiano till, vilket ju skulle vara den bästa grunden om jag vill avla eller sikta på Poseidon pack för hela slanten?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Lusitano skulle jag satsat på!

Mmm, grejjen är att jag inte är så fasligt intresserad av Lustianos eller att jobba upp en ny ras, i mitt spel (spelar med skillers) så har jag större behov av Tävlings pack...

Tanken med Lustianon är väl att ta någon avkomma på den och sen sälja den..
Problemet med att bara ha en, är väl att de som tänkt satsa håller sina hingstar för sig och det blir omöjligt att få till en betäckning i "tid"...

Har någon mer skickat efter en Lustiano här?
Och kan tänka sig samarbeta så vi får några föl?
Engelska sidan!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu hänger inte jag med... "tar på energi till dagen efter"??? Hur menar du? :confused: Jag har ingen skillnad i energi på hästarna om de går ned under 15% dagen innan eller inte... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hade varit fint med samarbete, men jag fick "bara" ihop 142 renar på engelska sidan så jag är tyvärr inte till någon hjälp, får hålla mig till "de vanliga" hästkrakarna. ;)
Men jag får 1 sadel och 1 träns om 16h, så då ska det skickas efter pack om det finns några kvar! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp