Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Både Snow och Mist är fullt bluppade redan från början så det är bara att avla direkt.

Nope, min Mist hade inte 100 i Blup när jag fick henne (20 segrar saknades) och nu när jag har 20 segrar så borde hon bli 100 bluppad i morgon. Just nu, innan uppdateringen har hon 98,16 i blup (se länken).
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:D
Jag kommer INTE ens försöka förens målet kommer upp, för annars slutar det med att jag får en enhörning innan målet dyker upp och sen kommer jag bli fast med det för all framtid, med min tur!

Men nu är jag iaf förbered! Hingsten är fullbluppad och stoet har 1 1/2 år och 2 segrar bort från fullt. :devil:

Men jag hoppas att Ni övriga klarar målen snart (och rent statistiskt borde ni väl göra det snart, 1/6 chans ska det ju vara!)! :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo det stämmer att de gudomliga hästarna börjar med 100% blupp, men dagen efter sjunker bluppen eftersom de inte har 20 vinster :)

Jaha! Jag missade att min Mist hade 100, men kollade aldrig första dagen jag fick henne, blev mest lite förvånad att hon inte hade det andra dagen när jag kollade men räknade ut att det var segrarna som saknades. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kom idag äntligen ihåg att betäcka mitt enhörningssto :)
Har lyckats missa det i typ en veckas tid :(
är så nyfiken på om det lyckas eller inte men brottas med mig själv om jag ska slösa upp mina sista åldringspoäng för att ta reda på det eller om jag ska använda de till min nya stjärna jag håller på att bluppa :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Känns som jag har lite av en monolog här ibland... :angel::D

Men nu är det 11 minuter and counting till min Snow kommer heeeem!! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kollade just min och såg att hon hade 86-nånting i GP men jag kollade första dagen och då var det 100 och jag avlade så fort det bara gick, så jag antar att Ocean avlades av +100 föräldrar. Hade alltså helt missat att GP sjönk. :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hehe...
Jag fick hem min Snow precis och han hade, som du sa, 100 i Blup. Så jag la ut en betäckning till min Mist nu på en gång, så kan jag betäcka henne i morgon, annars dröjer det ju flera dagar innan han har 100 igen. För det är ju bluppen som är när hästen läggs ut som gäller! :devil: :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Vad sägs om detta:
Klarade målet att få ett hingstföl från ett positivt bluppat sto direkt:D
50/50 chans, jag vet men ändå..
Så nu har jag tjänstgörings mål på 10 & 18 dagar (är på 8) och att få 6 karmapoäng (har 5)...

Om man sätter ut sin hingst på officiell betäckning, antar jag att man får ett meddelande att "nu har XX använt din hingst till YY" eller får man bara pengarna? Har satt min hingst två ggr men inget napp, vad är rimligt pris? Kommer ej ihåg vad jag satte... Eller det kanske är så att få tittar på offentliga??
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det kommer stå på hingstens sida att YY har accepterat XX's betäckningserbjudande och att pengarna har lagt till din reserv. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad bra det verkar gå för alla :D Men ni alla verkar ha så hög karma, jag har liksom 0! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Psst! Jag fuskar lite och har köpt en hel del pass. ;)
Då ökar karman ganska fort. Jag har så lite tålamod och för lite att göra, så Howrse har blivit mitt andra hem. (Efter buke)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Vad sägs om detta:
Klarade målet att få ett hingstföl från ett positivt bluppat sto direkt:D
50/50 chans, jag vet men ändå..

Inte för att förringa din insats på något vis, men det målet klarar man även om man får ett sto av någon anledning... ;):angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Man får karmapoäng när man köper pass. En poäng var 10:e eller 11:e pass. (kommer inte ihåg riktigt)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja som tyckte ja va duktig nu:mad::angel:
Inte så att det räcker med att någon gång fått ett hingstföl, innan målet kommer upp?? (bara för att hålla i min bedrift alltså - borde typ vara värt nobelpris tycker jag:angel:)

Therese 1988: Vart tionde men de räknar 1, 11, 21, 31 osv...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Just det. Nu ramlade poletten ner. Så var det ja! Det var senila jag som skickade vännerförfrågan till dig nyss. Tror jag. :crazy: ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp