Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

Satans vad söt Ocean är, himla avis att jag inte fick hem någon :cry:

Men, jag har min Snow, så om någon vill ha betäckning av honom är det bara att säga till :angel: Han har bara 18 vinster nu, men resterande borde komma antingen idag eller imorrn :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Bejbi, vill du ha kaniner i dina boxar? Råkade få in sådär 40.000 till ridcentret precis ;D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Snaaart framme vid enhörningsmålet, som jag förberätt mig för i ett par dagar. ;)
Måste bara producera lite hästar först. Behöver 6 till för att klara mål 68. (Ha 29 levande hästar)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja visst är Ocean söt! Jag har en och han blev 8 månader idag och man kunde köra lekar men han fick, naturligtvis, inget påslag på GP:n, undrar varför lekarna då ligger där, det kommer ju vara skittrist att ha honom fram tills han är 3 år och kan börja tävla. :p

Sen tycker jag det är dumt att Snow heter Snow även på svenska sidan. Undrar om de har hört talas om Snö? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kanin är klart bra att ha, kan aldrig bli fel lixom! ;)
:bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ååååh!!! :love:
Lite aaaavis!! :D

Jag får väl hålla mig till tåls några dagar till, får ju min Snow i dag och jag vet inte om det har någon betydelse för lilla Ocean-bäbisen om inte pappa är 100 bluppad? Hur gjorde du??? :)

Både Snow och Mist är fullt bluppade redan från början så det är bara att avla direkt.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åhh vad trött jag blir på enhörningsuppdraget. Är ju ingen som lägger ut sina hannover hingstar för betäckning.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Alla hästar utom de gudomliga börjar på -100 och idealet är +100. Man bluppar genom att vinna tävlingar, träna och göra ritter tills man inte får mer poäng för det.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Håll tummarna för mig att jag får en enhörning idag! (Och hinner betäcka!)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej! Håller en för dig med så att vi kan bli av med dom j-vla enhörningarna!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu är hon betäckt!
Funderar på om jag ska vänta med att åldra och äta middag(frukost:angel:) eller åldra henne direkt...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo det stämmer att de gudomliga hästarna börjar med 100% blupp, men dagen efter sjunker bluppen eftersom de inte har 20 vinster :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nit igen att man aldrig kan få till den där enhörningen
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åldrade direkt, men ingen enhörning.
Blir galeeeeen! Vill du ha fölet för 500E?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

ÄNTLIGEN klarade jag enhörningsmålet! Synd bara nu att jag inte har några fler uppdrag kvar, det är ju roligare att spela när man har uppdrag!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ahhhh, så avis på dig!
Vill bli klar med den NU, haha.

Imorgon har jag 31 dagars tjänstgöringstid, så då är i alla fall mål 55 klart!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Förresten, har två fullblod! Du kan få båda :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp