Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning
Denna tåd är för alla som vill hitta nytt och trevligt körfolk ! I närheten där man har sin häst så man kan gemensamt ut och köra ! Desto fler ekipars desto roligare ! gammla som unga !
Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning
Jag har faktiskt tänkt på dig! Vi får hitta på något nu när våren kommer! Hade varit kul. Jag vet inte var som är bäst men vi kan ju ha kontakt över pm.
Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning
Jag har tänkt på dig också! Blev lite orolig att du lagt av med körningen, skönt att det inte var så. Jag har två vårpigga hästar som är redo för upptåg!
Jag har haft ett långt uppehåll då vi skaffat barn men nu börjar pågen bli så stor att jag kan lämna honom så pass länge att jag kan komma ut och köra igen. -det är superkul att ta upp körningen igen, speciellt att få köra den nya pållen som jag köpte när jag var gravid ovh inte kunnat köra med...
*kl*
Vilken bra idé!
Min häst är under inkörning men ska väl förhoppningsvis vara inkörd till sommaren.. Då jag själv aldrig sysslat med körning och tycker att det känns lite smått skrämmande så skulle jag gärna ha någon i närheten som håller på med körning och som kan peppa lite Någon i närheten av Lidköping?
Ja men eller hur, vet ju själv hur det var med min häst, det är aldrig fel med extra hjälp vid inkörningar.
Tyvärr verkar skåne bara bestå av halvblod/hopp-/dressyrfolk Eller så är alla för långt bort, bussarna går uruselt från Alnarp och moppen går inte att köra hur långt som helst med. Vill liksom bara få komma ut och sniffa lite häst för att komma bort från studierna lite grann.
Finns på hisingen/Säve och kör mitt lilla russ, har varit på GHCC när de hade träningstillfällen i höstas och körde på "galoppbanan". men just nu har körningen legat lite på "is"
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.