Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

ecco__

Trådstartare
Hej alla !

Denna tåd är för alla som vill hitta nytt och trevligt körfolk ! I närheten där man har sin häst så man kan gemensamt ut och köra ! Desto fler ekipars desto roligare ! gammla som unga !

och givitvis hitta folk längre i från oxå ! :)

Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

Hur många är det som kör sina hästar ute på hisingen i Göteborg känner mig rätt ensam om detta ? /Charlotte

Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

Jag har mina två hästar på hisingen. Den ena kör jag flera dagar i veckan, den andra hoppas jag blir inkörd nu i vår :)

Oh vad rolig vad är de för ras på pollisarna och hur gammla :)?

Jag bor i norra skåne, perstorp, och skulle gärna hitta någon annan ponnykusk att bege sig ut på vägarna tillsammans med. Kör med shettis.
183301_10150108222998371_725243370_6660776_1964132_n.jpg

Jag har faktiskt tänkt på dig! Vi får hitta på något nu när våren kommer!:D Hade varit kul. Jag vet inte var som är bäst men vi kan ju ha kontakt över pm.

Jag har tänkt på dig också! Blev lite orolig att du lagt av med körningen, skönt att det inte var så. Jag har två vårpigga hästar som är redo för upptåg!

Jag har haft ett långt uppehåll då vi skaffat barn men nu börjar pågen bli så stor att jag kan lämna honom så pass länge att jag kan komma ut och köra igen. -det är superkul att ta upp körningen igen, speciellt att få köra den nya pållen som jag köpte när jag var gravid ovh inte kunnat köra med...

Aha, där ser man :) Ja, det måste vara skönt att komma igång igen efter ett uppehåll. Har börjat sätta igång mina så smått nu efter vintervilan.

Ingen i närheten av Burlöv/Lomma/Staffanstorp med omnejd som vill ha lite sällskap i vagnen eller hjälp med inkörning?

*kl*

Vilken bra idé! :)

Min häst är under inkörning men ska väl förhoppningsvis vara inkörd till sommaren.. Då jag själv aldrig sysslat med körning och tycker att det känns lite smått skrämmande så skulle jag gärna ha någon i närheten som håller på med körning och som kan peppa lite ;) Någon i närheten av Lidköping? :)

Ja men eller hur, vet ju själv hur det var med min häst, det är aldrig fel med extra hjälp vid inkörningar.

Tyvärr verkar skåne bara bestå av halvblod/hopp-/dressyrfolk :(:( Eller så är alla för långt bort, bussarna går uruselt från Alnarp och moppen går inte att köra hur långt som helst med. Vill liksom bara få komma ut och sniffa lite häst för att komma bort från studierna lite grann.

Vilken bra tråd! Jag bor i Malmö med mitt nyinkörda russ, Menthol. Vi har gärna sällskap med nån gång!

menthol.jpg

Senast ändrad:

Bra tråd:laugh:
Finns det nån som kör häst/ponny i närheten av Brålanda/ frändefors/ Mellerud?:)

Själv finns jag i Brålanda med 2 shettisar och vill gärna ha kör sällskap:laugh:

:) Finns på hisingen/Säve och kör mitt lilla russ, har varit på GHCC när de hade träningstillfällen i höstas och körde på "galoppbanan". men just nu har körningen legat lite på "is" ;) :p

Åå vad kul! :) Han är korsning halvblod/travare, 167 i manken ;) Blir 5 år nu i April.

Vad har du själv för häst? :)

Och jag finns utanför Vara. Kör ett halvblod, 08a.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 735
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar