Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som ska tävla i tranås på lördag?
Är anmäld, men kommer inte åka. Ska fokusera på lydnadstävlingen på söndag, och kände att 6 timmar t.o.r inte är rätt uppladdning...
Tävlat i Ö-sund i helgen.
Lördagen vann vi hopp 2 med 10 sekunder till tvåa blev därmed uppflyttade till Hopp3 Målet i helgen var att även bli uppflyttad i agility men det ville sig inte riktigt.
Debuterade klass 3 idag och hon gick så bra som hon bara kan gå! Jag är supernöjd! Tyvärr en disk på slutet men det gör inget! När jag tar tiden på filmen så hade loppet räckt till vinst Så glad och så nöjd med min älskade hund!
http://www.youtube.com/watch?v=P9KclCA64-8&list=UUJwBcWZaSwcao4SusmE8-0A&index=1&feature=plcp
Grymt snyggt men åhh synd på disken! Med den klass 3-debuten kommer ni blir farliga framöver!
Jag har också rustas slalom men tycker att det är bökigt att alltid behöva gå med måttband för att få rätt avstånd mellan pinnarna.. Och nu när vintern kommer skulle jag gärna ha slalom och hinder som inte behöver köras ner i marken..
Får nog börja bygga