MiniLi
Trådstartare
Med inspiration från lydnadstrådarna.. Visst är vi väl ett gäng som håller på med agility?
Här kan vi peppa varandra och dela med oss av övningar och goda råd.
Tänkte att man kan köra en sammanslagen tråd för alla klasser, om ingen misstycker
Jag börjar presentera mig:
Line och Ila, aussie 2,5 år.
Tävlingserfarenhet: Ila har tävlat med sin förra ägare under år 2011 i klass 1. Hon har en pinne i hoppklass.
Jag har ingen tävlingserfarenhet.
Träningsvana: Jag har gått nybörjarkurs och en halv fortsättningskurs med min andra hund. Ila och jag har precis börjat ta privatlektioner.
Säkrast på: Gungan. Samtliga hopphinder och tunnlar går väldigt bra sålänge jag handlar ordentligt
Osäkrast på: Kontaktfälten. Hon har kommit en bit i träningen men de sitter inte självständigt än.
Håller till: Linköping
Mål: Hoppas på att komma till start i klass 1 till slutet av sommaren/hösten.
Här kan vi peppa varandra och dela med oss av övningar och goda råd.
Tänkte att man kan köra en sammanslagen tråd för alla klasser, om ingen misstycker
Jag börjar presentera mig:
Line och Ila, aussie 2,5 år.
Tävlingserfarenhet: Ila har tävlat med sin förra ägare under år 2011 i klass 1. Hon har en pinne i hoppklass.
Jag har ingen tävlingserfarenhet.
Träningsvana: Jag har gått nybörjarkurs och en halv fortsättningskurs med min andra hund. Ila och jag har precis börjat ta privatlektioner.
Säkrast på: Gungan. Samtliga hopphinder och tunnlar går väldigt bra sålänge jag handlar ordentligt
Osäkrast på: Kontaktfälten. Hon har kommit en bit i träningen men de sitter inte självständigt än.
Håller till: Linköping
Mål: Hoppas på att komma till start i klass 1 till slutet av sommaren/hösten.
Senast ändrad: