Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag följer gruppen men kommer nog inte delta med filmer själv. Är inte bra på sånna "fancy" byten och ska gå flera kurser i olika grenar under våren så kommer ha nog med saker att träna påNågon som sett Corona cup? Någon som ska köra banan? Vore kul att få se
Äh, man kan ju testaJag följer gruppen men kommer nog inte delta med filmer själv. Är inte bra på sånna "fancy" byten och ska gå flera kurser i olika grenar under våren så kommer ha nog med saker att träna på
Haha! Bra att ha en agilitykarl iblandMaken var lite sugen på att testa banan på Corona cup, själv är jag för värdelös på byten .
Jag är för latÄh, man kan ju testa
Aldrig försent att börja om och träna omVi var och tränade igår, och när Skrället tröttnade och tappade fart lät en träningskompis mig låna hennes ena för att försöka tagga till Skrällis på det sättet. Och wow vilken skillnad det var på hund! Hennes har självklart fått helt annan träning än min stackars lilla dåre har fått tillsammans med mig, men det var såå kul att testa en hund med helt annat driv. Min älskade lilla farbror är ju lite mer bekväm. Nu är han ju självfallet världens bästa hund () men jag började visst se fram emot en hund nr 2 att träna med
Vi borde egentligen passa på och träna massor inför tävlingarna när dom väl är igång igen men tyvärr har det blivit väldigt lite agility här.Hur går det med agilityn i dessa tider? Inga tävlingar, allt är inställt tränar ni? Här har maken varit sjuk, så det har bara blivit lite kontaktfältsträning på bommen hemma, och lite babyslalom med valpen
Nån som testat CAC-banan?
Håll ut, vi ska igenom detta
Jag håller igenom genom att gå en kurs och hålla i min första egna kursHur går det med agilityn i dessa tider? Inga tävlingar, allt är inställt tränar ni? Här har maken varit sjuk, så det har bara blivit lite kontaktfältsträning på bommen hemma, och lite babyslalom med valpen
Nån som testat CAC-banan?
Håll ut, vi ska igenom detta
Det är samma här, ingen riktig ordningVi borde egentligen passa på och träna massor inför tävlingarna när dom väl är igång igen men tyvärr har det blivit väldigt lite agility här.
Jag ska försöka bli mer strukterad i min träning och ha tydliga mål men det är fan svårt.
Långa sekvenser att springa! Bra jobbatVi körde outbreak banan idag. Så jävla jobbig bana Men riktigt rolig! Nollade domarens val efter lite nötning men diskade i mitt val (plus att alla hinder mer eller mindre blåste omkull när vi skulle ta slutet av banan). När jag jämför tiderna 1-21 får vi ganska jämna tider. Skiljer någon hundradel mellan alternativen och domarens val är det som är snabbare. Men både jag och hund är trött och samma sak när vi körde förra banan. Hade velat träna två dagar för att ha piggt huvud och pigg hund.
Långa sekvenser att springa! Bra jobbat