Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick precis mail om att jag kommit med på kurstillfälle i augusti med Heidi Penttilä. Har egentligen ganska dålig koll på henne, men vet ju att hon är jävligt duktig iaf. Taggad!
(jag som typ knappt tänkte hålla på med agility, men det är ju för jävla roligt )
Grattis! Heidi är jättetrevlig och duktigFick precis mail om att jag kommit med på kurstillfälle i augusti med Heidi Penttilä. Har egentligen ganska dålig koll på henne, men vet ju att hon är jävligt duktig iaf. Taggad!
(jag som typ knappt tänkte hålla på med agility, men det är ju för jävla roligt )
GrattisTage blev 2019 års Agilityschnauzer i large
Visa bifogad fil 45171
Hon är jätte-rolig och väldigt nernördad i agilityn, hade jag varit duktigare och velat satsa mer på agilityn hade jag absolut gått kurs för henne .
Grattis! Heidi är jättetrevlig och duktig
Haha, vi kan ju ingenting så jag kommer förmodligen framstå som en förvirrad galning som inte har där att göra. Men tror inte de hade några krav på hur bra man skulle vara - i så fall missade jag dem.
Haha, nä det ingen fara.. Bara att jag satsar på annat då tyvärr mina resurser inte är oändliga ..
Denna månad valpkurs, freestyle kurs, privatträning i vallning och så tävlingsavgifter.. Önskar man hade mer tid och pengar, har kikat lite på agility kurser men har redan överskridit min budget mångdubbelt .
Har anmält mig till agility3, men den börjar inte förrän april, och kände att jag vill komma igång med träningen igen. Kontaktade hon jag gått kurs för och kollade om privatlektion, och fick tipset om en handlingskurs som går redan i mars Så nu blir det väldigt mycket kurs i mars Nw3, belöningsutveckling, och agility-handling
TackGrattis
Jag och Tage kickar också igång årets tävlingssäsong i helgen, fast i NutrolinNästa helg blir det årets första tävling för husse och prinsessorna på Tånga. Kul
GrattisTage blev 2019 års Agilityschnauzer i large
Visa bifogad fil 45171
Tack Och grattis till er också!Grattis