Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är väldigt rädd om mina vader så jag har varit väldigt glad över bristen på snö. Idag och imorgon så blir det av ovan nämnt skäl löpband, sedan åker jag till Amsterdam ett par dagar och där är det snöfritt. Jag hoppas sedan att snön har haft den goda smaken att smälta bort lagom tills jag kommer hem.
Jag har Lillsports tumvantar för längdskidåkning. Hyfsat varma och går att stoppa ett par tunna vantar inuti om det behövs.
Hur går det för alla er som springer? Det var stor aktivitet här i vintras men det är ju nu det är trevligt att springa!
Någon som anmält sig till något lopp eller redan sprungit?
Jag har sprungit lite i omgångar tidigare i mitt liv men nu har jag kommit igång lite mer på allvar.
Jag har anmält mig till ett mil-lopp som går 5 oktober. Jag siktar på en tid under en timme och följer ett 12-veckors träningsprogram från iform. Jag är på vecka 6 och det går bra än så länge. Det passar mig bra att ha ett fast upplägg så jag slipper tänka så mycket själv.
Idag körde jag ett intervallpass om 12*3 min med 2 min rask gång emellan. De första två gick i lugnt tempo och den sista i hårt.
Hur går det för alla er som springer? Det var stor aktivitet här i vintras men det är ju nu det är trevligt att springa!
Någon som anmält sig till något lopp eller redan sprungit?
Jag har sprungit lite i omgångar tidigare i mitt liv men nu har jag kommit igång lite mer på allvar.
Jag har anmält mig till ett mil-lopp som går 5 oktober. Jag siktar på en tid under en timme och följer ett 12-veckors träningsprogram från iform. Jag är på vecka 6 och det går bra än så länge. Det passar mig bra att ha ett fast upplägg så jag slipper tänka så mycket själv.
Idag körde jag ett intervallpass om 12*3 min med 2 min rask gång emellan. De första två gick i lugnt tempo och den sista i hårt.
Jag har hittat ett program jag tänkte följa de sista fyra veckorna innan loppet. Men vad betyder "3×(4 min-2 min) Vila 75 s och 60 s. Fart 5:45 - 6:05 min/km. Snabbare på 2 min än 4 min."